Merhaba

Centos/Redhat tercih etmiyorum, 10 sene önce kullanmıştım en son. O dönemlerde dağıtıma hakimdim diyebilirim, ama çok zaman geçti ve bu anlamda o dağıtıma uzak kaldım.
zabbix de kullanmadım/kullanmıyorum ama genel anlamda bir sorun varsa;
öncelikle zabbix loglarında sonrasında sistem loglarında (/var/log/messages) ve apache (/var/log/httpd/ altında idi logları, yada web sunucunuz başka ise ilgili log klasöründe) bunları yazar diye düşünüyorum.
bunları kontrol ettiniz mi?

Umarım yardımcı olabiliriz.

iyi akşamlar