On Fri, 18 May 2018 at 16:57, Özgür Kılıçaslan <ozgurkilicas...@gmail.com>
wrote:

> Peki Exchange eposta sunucusu Postfix'ten epostayı geri çağırabilir mi?
Bir kullanıcı bunun olduğunu söylüyor, ben en çok o kısma takıldım.

Karşı client'ta özel bir ayar falan yoksa gönderilen emaili alamaz.

Google, geçenlerde "bir süre sonra silinen" emailler diye bir özellik
yayınlandı. Örneğin email 1 gün sonra karşı kullanıcı tarafından erişilemez
oluyor.

Ama RFC'de böyle bir şey olmadığı için Google da disposable emailleri
dışarıda bir yerde tutuyor. Kullanıcıyı da email atıp şuraya tıkla emaili
gör diyor.

Ama o link 1 gün sonra çalışmaz hale geldiği için kullanıcı erişemiyor.

Outlook da böyle bir şey yapıyor olabilir.

--
Adil İlhan

http://www.adililhan.com