Merhabalar,

Centos 7 üzerine Zabbix server kurdum. Sistem sorunsuz çalışıyor. Zabbix
sunucu MS tarafındaki makinelere sorunsuz erişirken Linux tarafında
maalesef sorun yaşıyorum. Örneğin Agent kurulu bir CentOS 7 makinemde
SeLinux kapalı, firewalld üzerinde 10050 ve 10051 portları açık olmasına
rağmen sadece firewalld komple kapatılınca (systemctl stop   firewalld)
loglara erişebiliyor.

Debian makinede ise durum daha kötü.
Zabbix_get ile alınan mesaj aşağıdaki gibi. Bu arada time out süresini 30
sn. yaptım.
[root@zabbix aaa]# zabbix_get -s X.X.X.X  -k agent.ping
zabbix_get [15741]: Timeout while executing operation

Diğer yandan Debian makinedeki DebugLevel=3. Ve Default portu 10050
tanımlama rağmen loglarda 10051 gözüküyor. Son olarak sunucu ve clien
makineler farklı subnetlerde ve aralarında firewall var. Fakat firewall
üzerinde gerekli tüm izinler tanımlanmıştır.

Bu konuda yardımcı olabilecek var mı acaba?

İyi günler dilerim.

Fevzi Daş