Merhaba,

links ile sahip olduğum sitelerden birine gitmek istediğimde aşağıdaki
hatayı alıyorum. Chrome, firefox, explorer ile ise site açılıyor, farklı
sunucularda da böyle bir problem yok. Links ile gidebiliyorum. Sadece bir
sunucumda böyle bir hata alıyorum, böyle bir sorun ile karşılaşıp çözüm
önerebilekler varmıdır?

Teşekkürler.

verification failure unable to get local issuer certificate
SSL error