eski bir vps firmasında debian sunucuya ssh -D 9001 kull...@sunucu.com seklinde tunnel baglanti acabiliyordum ama simdi yapamiyorum yaptigim ayarlar ayni olmasina ragmen yapamiyorum acaba nereden kaynaklanabilir.

ONLY AT VFEmail! - Use our Metadata Mitigator to keep your email out of the
NSA's hands!
$24.95 ONETIME Lifetime accounts with Privacy Features! 15GB disk! No bandwidth quotas!
Commercial and Bulk Mail Options!