Merhaba

Bunu test etmek ilginç olacak
DNS zaten cache özelliği ile diğer servislere göre biraz farklı çalışan
sistem.
TTL süresi dolana kadar diğer DNS sunucular sizin DNS sunucuya sorgu
göndermez. Yani TTL (time to live) süresini 1 (saniye cinsinden) gibi
bir şey yapıp deneme şansınız varsa o şekilde test edin bence.
muhtelemen cevap rasgele olacak çünkü benzer bir DNS load-balance
google.com için geçerli mesela
dig google.com
ile bir kaç kez sorguladığınızda size farklı ip adresleri verecektir.
ama bu bir A kaydı için geçerli MX zaten öncelik tanımlayabildiğimiz bir
kayıt.
Merak ettim şimdi ne olacak acab :D

saygılar