Selamlar Mucibirahman,

X bir hypervisor'den migrate ederken network/disk/memory vb icin install
edilmis olan driver'lara dikkat etmeni oneririm. Sadece disk formati tek
basina yeterli degil, HyperV/Vmware kendi hypervisor'lari icin Vmware tools
vb gibi araclarin da install edilmesini ister, bunlari sadece disk
formatini convert ettiginde de beraberinde Proxmox'a tasimis olacaksin.

Proxmox icin hic yapmadim, ancak Vmware'den Xen'e migrate ederken bu tarz
tool'lari uninstall etmeden disk convertion yapmamani oneririm.

Iyi calismalar