merhaba,

Cloudeflare : Dns + SSL + cache gorevini ustleniyor.
Cloudflare DNS leri hatırı sayilir bir fark yaratiyor.
DNS'lerinizin cevap suresini ve dns providerların cozumleme suresini
https://www.dnsperf.com adresinden test edebilirsiniz.
NOT:  cloudeflare DNS'leri Google'dan daha hizli cozumleme saglıyor.

Wp-rocket : optimizasyon + cdn (youtube+kendi websitesinde yonergeler var)
wp-smush  : resim optimizasyonu yapıyor (varsayılan ayarlar dahi guzel fark
yaratıyor)

Sitenizin Performans Testleri İcin :
https://gtmetrix.com/
https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/
https://tools.pingdom.com/

On Sat, Nov 24, 2018 at 2:04 PM Abdullah Ülker (Yandex) <
abdullahul...@yandex.com> wrote:

> (cloudflare hizmeti ve bir iki eklenti katkısıyla da)
>
> Bu kısmı biraz açarmısınız?
> Cloudflare = CDN içinmi ?
> Wp Eklentiler = isimleri ?
>
> Yada bir doküman önerebilirmisiniz.