Özet geçiyorum; yapma.

Elindeki tek alet çekiç olunca her şeyi onunla çözmeye çalıştığını
hissediyorum.

Bunu çok rahat bir şekilde API veya doğrudan web tabanlı bir sistemle
buraya sormak ve cevap beklemek arasındaki sürede çözebilirdin. Ne samba ne
de başka bir dosya paylaşımı ile dosyalara fiziksel erişime ihtiyacın yok.
API tarafında yapacağın basit bir ACL düzenlemesi ile sunucuyu ağa açmana
da gerek kalmaz, tüm yazma silme veya düzenleme işlerini kontrol altına
alman da cabası.

Kolay gelsin.

7 May 2019 Sal, saat 00:06 tarihinde Dr. Mucibirahman İLBUĞA <
mucip.ilb...@gmail.com> şunu yazdı:

> Merhabalar,
>
> Qt/C++ ve PostgreSQL kullanıyorum. Şu ana kadar kayıtlar ile ilgili
> resimleri samba paylaşımlarına atıyor ve sadece yollarını veritabanında
> tutuyordum. Ancak bu şekilde yetkiler çok dallanıyor.
>
> Mesela demirbaş kaydı tuttuğum forkliftin şasi etiketi resmi veya bakım
> onarım kaydı oluşturduğumda pdf veya jpg taranmış servis raporunu
> veritabanında saklamam gerekiyor. Yolu kaydetmek çözüm olmuyor. Bu defa
> kayıtları görmek isteyen muhasebedeki adama mecburen üretim klasörüne
> yetki vermek zorunda kalıyorum!

> [...]
Omer Barlas Mobil bir cihazdan gönderilmiştir, imla ve anlam hataları
olabilir.