merhaba herkese iyi geceler,

wordpress bir site vardı bu sitenin backup aldım bir adet centos 7 kurdum
üzerine lamp kurarak wordpress kurulumu yaptım backup alırımıda restore ettim
ve süper çalışıyor. ben siteye artık ssl sertifikası yüklemek ve onu kullanmak
istiyorum aslında letsencrypt ile siteyi sertifikalandırmak istiyorum. malesef
bir türlü başaramadım. böyle bir sunucuda bu sertifikayı nasıl yüklerim bir
döküman bir kaynak veya bir yol gösterirseniz çok memnun olurum. teşekkür
ede4rim.

AA