logstash teki filtre yi evet logstash ve elk nın kurulu olduğu sunucuda
yapacaksınız.

Agent olarak kullandığınız filebeat ta da hangi logları toplayacağını
ayarlamıştınız hatırlarsanız. Oraya da bakmanız gerekecek.

ahmet a <system...@outlook.com>, 16 Ağu 2019 Cum, 10:35 tarihinde şunu

Gökhan KARAKAŞ

gsm         +90 506 904 90 59