Arkadas çözüm yolunu göstermiş.

kullanıcılarını müşterilerini  firewall-nat-port yönlendirmesi yapmak istemeden
uzaktan erişmek için free çözüm
"reverse-ssh-tunneling<https://www.howtoforge.com/reverse-ssh-tunneling> "

bende altını çizeyim.

02.09.2019 10:24 tarihinde ahmet a yazdı:
şimdi şöyle aslında , kullanıcıda bir uygulama var onu dışarı açmak için
firewall da nat yapması gerekiyor lakin bu büyük bir proje uygulamayı kuran her
kullanıcıya modem veya firewall da nat yap diyemez bilen var bilmeyen var
araştırdım ngrok bu işi yapıyor lakin paralı bunun free olanı uygulaması vs
yokmudur ben sunucuma kurayım bu işi ben yaparım mesela. böyle birşey arıyorum.

saygılar,