Merhaba herkese iyi akşamlar,

ubuntu veya centos kurabileceğim üzerinde testler denemeler yapabileceğim
maliyeti ucuz olan bir cloud servis tavsiyesi verebilirmisiniz. ubuntu
kuracağım ssh ile bağlanıp uzaktan kurulumlar ve testler yapmak istiyorum
mesela vpn kurayım internete kurduğum vpn üzerinden çıkayım gibi bir kaç test
kontrol işlerinde kullancağım. fiyatı makul olması önemli bir konu benim için.