Merhaba,

centos 7 üzerine bamboo bitbucket kurulumu yapmıştım, 3 haftadırda sorunsuz
kullanıyoruz. bugün anlamsız bir şekilde internet hattımızda satürasyon yaşandı
araştırım gördüğümde bu makinadan dışarıya 1 gb  hızında bir trafiğin aktığını
gördüm. updateleri ve programları kurmak için sunucuyu internete açmıştım.
böyle bir durum yaşanınca hemen firewall da kuralı kapatarak sorunu çözdüm ama
sunucuyu internete çıkarınca gene aynı durum oluyor hattı kitliyor bu sunucuda
virüsmü var bişimi var bu sunucuyu 2 hafta önce kurdum yani dışarıya ssh
portunu nat yapmadım neden böyle oldu ve bu sunucuda bu durumu nasıl çözerim
yardımcı olursanız sevinirim.

saygılar,