Biraz daha detaylı bilgi verebilirseniz daha destekli yanıtlar alabilirsiniz.
Ornegin bir cluster var mi? Ya da sentinel falan kullanıyor musunuz? Kaç
istemciden bağlantı kabul ediyorsunuz. Veri büyüklüğü ve degisim hizi nedir?
Belki de pooling ile ilgili bir sorun yaşıyorsunuz. Biraz log biraz da bu
bilgilerden bahsedebilirseniz daha saglikli yanıtlar gelecektir.