Merhabalar,

Mevcut durumda 10-12 personeli  ve 100-120 öğrencisi olan bir kurum için
PfSense kullanmayı planlıyoruz. Mevcut durumda kuruma 3 adet internet hattı
gelmekte ve bu hatlar Fortigate'in oldukça eski bir modeli üzerinde load
balancing yapılarak kullanılmaktadır. Zaten Fortigate'in hiçbir lisansı da
aktif değil. PfSense ile 5651'e uygun log da tutmak istiyorum. Bu noktada
aşağıdaki konular hakkında görüş ve önerilerinizi rica ediyorum.
- Öncelikle Netgate ürünlerinden birisini alıp kullanmak mı mantıklı yoksa
PfSense için ayrı bir donanım hazırlayıp buraya kurulum yapmak mı mantıklı
- Netgate yerine kendim bir donanım belirlemem gerekirse önerebileceğiniz
hazır bir donanım paketi var mı?

Çok fazla soru sorup maili gereksiz uzatmak istemiyorum. Daha yeni
araştırmaya başladım. Dolayısıyla konu ile ilgili her türlü görüş ve
önerileriniz için minnettar olurum.

İyi çalışmalar dilerim.

Fevzi Daş