host sistemin linux oldugunu varsayarsak, firewall kurallarini isletebilmek
icin kernelden yukari dogru kullanilan araclar; netfilter -> iptables ->
herhangi bir iptables frontend misal ufw (bi liste surada var:
https://wiki.archlinux.org/index.php/iptables#Front-ends)

herhangi bir docker container'ini --cap-add=NET_ADMIN --net=host parametreleri
ile baslatirsan container icinde kullandigin herhangi bir iptables
frontend'i host sistemin kurallarini yonetecektir. ister uwf ister console
tabanli ister grafik arayuzlu, sizin tercihinize kalmis.