Selamlar,
Cli üzerinden baktığınızda docker ve docker-compose tamamiyle farklı
uygulamalar. docker-compose python ile yazılmış ve yaml olarak hazırlanmış
bir veya birden fazla konteynırı bahsettiğiniz gibi yaml içerisindeki
parametrelerle ayağa kaldıran yardımcı programdır.

Bu şekilde yerine koymaktan vazgeçip docker-compose'a biraz daha bakmanız
daha yararınıza olur.

https://www.google.com/search?q=docker-compose+nedir&oq=docker-compose+nedir
--
# Haydar Acer