Selam,
Bu arada Tekir sitesinde "*JBoss 4.3.2 GA* yüklü sistemler için Tekir paketi" yazılmış ama böyle bir sürüm görünmüyor? Bir yanlışlık yapmayalım yine?

http://www.jboss.org/jbossas/downloads/
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=22866&package_id=16942&release_id=507793

Kolay gelsin,
Mucip:)

Huseyin Berberoglu yazmış:
Merhaba,

2009/2/23 Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilb...@gmail.com <mailto:mucip.ilb...@gmail.com>>

    Aynen öyle... Ben 5 versiyonu indirmiştim :(
    İyi de bunlar neden Tekir sayfasında bahsedilmiyor?! Bütün pazar
    buna uğraştım!

Haklısınız, gözden kaçmış, şimdi eklendi.

    Çok üzgünüm ama söylemek zorundayım: Yeterince döküman
    oluşturulmadan Tekir ile uğraşmak eziyet! Hiç tavsiye etmiyorum!!!

Haklısınız, döküman eksiği çok :(

    Platform bağımsız deniyor: Sadece Findoz ile sorunsuz çalışıyor!
    PARDUS ile hiç denemedim. Akşam dener yazarım! Ama çok karamsarım :(

Böyle bir şey yok. Tekir, hem linux hem windowsta aynı şekilde çalışmakta. Ayrıca Tekir geliştirilirken Pardus kullanılmakta olduğunu da söyleyeyim.

    Veritabanı bağımsız deniyor: Ortada veritabanı ile ilgili hiçbir
    döküman yok!

Veritabanı bağımsız demek kurulum dökümanı çok olacak demek değil bence. Eğer ayarlarını yapabilirseniz diğer veritabanları ile çalıştırabilirsiniz.

    Bu başlangıç ile Tekir çok ilerleyemez diye düşünüyorum... Kusura
    bakmasınlar?!

Dediğiniz gibi Tekir için henüz başlangıç aşamasında, bazı eksikliklerin olması normal.

Aslında eğer -çoğu kullanıcının ve asıl hedef kitlenin yaptığı gibi- grafik arayüzlü kurulum paketlerini kullansaydınız hiç sorun yaşamayacaktınız.

Kolaylıklar.

--
Hüseyin Berberoğlu
http://www.birazkisisel.com - süper blog