Öncelikle, doğrudan sisteminize kurmadan, www.virtualbox.org adresinden ücretsiz indireceğiniz, sanallaştırma yazılımı ile çeşitli linux dağıtımlarının iso'larını kurarak yada live-cd olarak deneyebilirsiniz..

Yeni başlayanlara önerim biraz pişene kadar sanallaştırma yazılımları ile antrenman yapmalarıdır.