Engin bey,

cevabınız için teşekkür ederim. peki Linux for dummies kitabının
Türkçe e-kitap olarak bulabilir misiniz? görmediğimden mürekkep
baskısını okuyamam. Türkçe arayüz için languige-support'da Türkçe
seçeneğini kullanarak değiştirdim. ama menü ve arayüz yine İngilizce.

08 05 2011 tarihinde Engin Yüce <engin...@gmail.com> yazmış: