merhaba Nilgün hanım,

şu anda zaten Ubuntu'da Orca ekran okuyucu kullanıyorum. ama Ubuntu'yu
Türkçeleştiremiyorum. ingilizcem yetersiz olduğundan rahat işlem
yapamıyorum. bir de sizden bir isteğim olacak. ben, Facebook'dan bana
gönderilen videoları oynatamıyorum. rıcam, orca ekran okuyucusunda
videoları oynatma düğmelerine nasıl basılıyor? videonun olduğı sayfada,
Orca düğmeleri okumuyor. lütfen siz Orca'nın sitesinden öğrenebilir misiniz?