24/07/2011 18:24, Mehmet Recep Türkoğlu yazmış:
> Merhaba
> Ben debianı gnome arayüzüyle daha az ram yediği için kurdum ancak ilk
> kurulum sonrası bana kullanması çok zor geldi.

Zor geldi derken karşılaştığınız zorluk nedir?

> Acaba bunun için hangi
> paketleri kurmalıyım? Tabi ram tüketimini fazla arttırmadan. ramim çok
> iyi (4gb) ancak üzerinde vmware workstationda sağlam sunucular koşacağım
> experimental ortamlar için. Bunun için mint lxde önerdiler ama onun da
> 64 bit sürümü yok.

GNOME dışında bir seçenek arıyorsanız LXDE veya Fluxbox, Blackbox,
WindowMaker vb depoadan kurup kullanabilirsiniz.
--
Gökşin Akdeniz (Gökşin Akdeniz) <goksin.akde...@gmail.com>
Anahtar parmakizi = 3C37 C9DE 8478 E416 E24E 6A2A 2E32 21A9 F9E9 3830