fatih@ubuntu:~$ sudo apt-get -qq update && sudo apt-get -qq -y install
flashplugin-nonfree && echo
[sudo] password for fatih:
E: Broken packages
fatih@ubuntu:~$

Bu yine olmadı :) packages kısmına girdim. flashplugin yazınca öyle
bir şey bulamadı.Daha da ilginci şu an flash PC ye yüklü. Ama bunu
nasıl yaptım hiç bi fikrim yok. Eğer indirdiğim tar dosyasını
yükleyebilmiş olsaydım son sürüm olurdu, o nedenle bu o değil. Ama ne
yaptım da yükledim bilemiyorum.

Şimdi flash değil de, şu mailbox nasıl kullanılıyor ekrandaki ona
gelelim :). Her seferinde siteye girmekten kurtaracak beni gibi
duruyor. Bilen biri lütfen yardımcı olsun. Flash konusunda yardımcı
olmaya çalışan herkese sonsuz teşekkürler bu arada. Esen kalın.

Alinti Zeki Çatav <zca...@gmail.com>