Bilgisayar konusunda genel anlamda iyi iseniz köklü dağıtımlardan Debian,
Gentoo, Arch tercih edebilirsiniz.
Bilgisayar konusunda iyi değilseniz Tubitak bünyesinde geliştirilen Türkçe
desteği çok fazla bulabileceğiniz PARDUS tercih edebilir ya da Kullanıcı
sayısı çok fazla olan yine destek konusunda sorun yaşamayacağınız UBUNTU
tercih edebilirsiniz.

--
# Haydar Acer
+905424070424