Merhaba;
Ben Vatan Bilgisayardan aldığım bilgisayarda yüklü gelen Windows 7 işletim
sisteminin iadesi için Tüketici Hakları Hakem Heyetine başvurdum ve lehime
karar çıktı. Ancak Vatan Bilgisayar bu kararın yanlış olduğuna dair bir üst
mahkemeye itirazda bulundu ve şu an da davacı iken davalı duruma düştüm.
Eğer davayı da kaybedersem tüm mahkeme masraflarının benim tarafımdan
karşılanacağını talep etmişler. İki hafta içerisinde benden mahkemeye
beyanda bulunmamı istiyorlar. Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz yada
yardım alabileceğim yerler hakkında bilgi verebilir misiniz ?
Teşekkürler
İyi günler