Merhaba sd karta ne yaptıysam kuramadım ben de hatddiskteki windows 8
recovery ne varsa komple uçurdum. Linux kurdum. Gayet mutlu mesut
yaşıyorum. Windowsu kaldırmak gibi niyetim yoktu ama açılış yöneticisi
bozuldu recoveryden de dönemedim ben de sildim komple. Böylece windowsun
aptallıklarından da kurtulmuş oldum. Şu an kafam öyle rahat ki. 60 gb
harddiskin 40 gbını windows 10 gbını recovery kaplıyordu. Ubuntu kurunca 55
gb bana kaldı. Bilseydim sd kartı hiç almazdım :)

20 Mart 2014 Perşembe tarihinde, Zekeriya Akyıldız <

--
Gmail Mobil'den gönderildi