Forumlarda asagidaki gibi bir bilgiye ulastim ama
konu  ile ilgili bilgisi olan vamidir? windows 7 ile peap vasitasi ile
auth yapamiyormuyuz client tarafinda sertifika olmadan

Win7 will not connect to a wireless network that is secured with a
certificate enabled protocol without some prior configuration, period.
This means that is you set up an AP using 802.1x with FreeRADIUS
(or any server) as your AAA server your windows 7 (and Vista AFAIK) WILL
NOT Authenticate successfully unless you specifically configure the
client to do so.

--
Best regards,
 Ercan                            mailto:er...@eryaz.net