Yurtdışı lokasyonlu uygun fiyatlı bir vps arıyorum ancak bazı kavramları
> anlayamadım. Openvz xen unmanaged gibi kavramlar karşıma çıktı. Benim vps
> almaktaki amacım ssh tunel ile web çıkışı yapmak. web server kurup
> hostinglerimi oraya taşısam iyi olur ama bu şart değil. Benim içn maliyet
> birinci sırada. maliyeti arttıracaksa hiç gerek yok.

Amazon AWS'nin yeni üye olanlar için bir yıllık bedava micro instance
açabiliyorsunuz. Sunucu kaynakları özellikle memory anlamında (613MB) biraz
küçük ama bir iki site yayınlayacağım, ssh tunnel yapacağım derseniz
derseniz gayet yeterli ve ücretsiz. Ayrıca 1 GB trafik de bedava ve sonrası
için 10TB içinde kalırsanız 12 cent gibi bir ücreti var.

1 senenin sonunda da reserved instance alırsanız 5 - 6 dolar gbi bir rakama
devam edebilirsiniz.

http://aws.amazon.com/free/

> Grafik ekrana gerek yok. Shell yeterli. debian a daha aşinayım.
>
> Özetle öğrenci işi olmasını istiyorum :)
>
> Tavsiyelerinizi bekliyorum.
>
> Kolay gelsin.
>
> Mehmet Recep Türkoğlu
> <--/ www.turkoglu.me /-->