From: linux-boun...@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-boun...@liste.linux.org.tr] On Behalf Of KerimCan Kalıpcıoğlu
Sent: Friday, April 11, 2014 4:45 PM
To: Linux
Subject: [Linux] Re: TTNET ADSL'de sık IP değişikliği

TTNET'in verdiği sıfır modem arızalı çıktı diyorum ki teknik servis gönderin
kadın bana internet geçmişimi sildiriyor.4-5 kez aradım diyorum sildim zaten
yok prosedür böyle falan filan.Diyorum başka ağlara bağlanıyorum sorun
modemde yok öylede böyle.

11 Nis 2014 16:36 tarihinde "Omer Barlas" <omer.bar...@gmail.com