Merhabalar,

Konuyla ilgili olarak calistigim kurumun bu sekilde ihtiyaci icin pfSense
denemistim, ancak kendimiz ugrasmak yerine isi bu olan firmalarla
gorusmelerde bulunduk. Captive Portal ozelligi basarili bir sekilde
istediginizi yapar, siz sadece SMS kismini halletmelisiniz.

Birkac firma var bu islerle ugrasan, reklamlarini yapmak yerine, isterseniz
isimlerini ozel olarak size gonderebilirim.

Iyi calismalar,