Merhaba,

Logitech t620 touch mouse aldım ancak araştırmadan aldığım için şuan
kafamda bazı şüpheler var. Şuan windows 8 de kullandığım için sorun yok
ancak linux'a geri dönüş yapmayı düşünüyorum. t620'nin o kendi
özelliklerini kullanabilir miyim hiç deneyen var mı?
Üç ay öncesine kadar ağırlıklı olarak Fedora ve ubuntu kullanıyordum.

Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.

--
Talha Okur