Peki, KDE-Gnome, 32-64 bit vs. gibi farkların bahsettiğim problemle
herhangi bir ilgisi olabilir mi?

Yani Ubuntu tabanlı bir dağıtımdan diğerine geçmekle hallolabilir mi?

Dediğim gibi, sistemin olduğu gibi donması problemi Pardus'ta iken hiç
başıma gelmediği halde şimdi aynı bilgisayarda neredeyse sektirmiyor. Bu da
KDE veya 64 bit olmanın -en azından benim makinamda- farklı olabileceğini
düşündürüyor.