Merhaba

Ben de sorunu digitaloceandan aldığım 5$ lık sunucuda yaşıyorum. Mehmet
beyin eklediği satırı ben de ekledim ve mysqli reload ettim. Umarım sorun
çözülür.

Mysql  konfigürasyonu anlatan güzel bir döküman paylaşırsanız memnun
olurum. Çünkü nasıl konfigüre edeceğimi bilmiyorum. İngilizce veya türkçe
olabilir.

İyi çalışmalar.

Mehmet Recep Türkoğlu
<--/ www.turkoglu.me /-->

7 Ağustos 2014 18:17 tarihinde Zekeriya Akyıldız <