Merhabalar arkadaşlar şuan konu başlığında yazan sistemi kullanıyorum ve
bir program ile usb ye farklı bir sistem centos 7 yazdırdım usb bootlandı
acılıyor ancak usb sistemde takılınca farklı bir klasör adında gözüküyor
onun icine yazılmış sistem bu yüzden boot ekranında usb sectikten sonra
kurulum kısmı geliyor ancak sistem wmlinux adlı dosyayı bulamıyor haliyle
bu sorunu nasıl düzeltebilirim yani doğrudan usb nin içine bişey
yazamıyorum usb içinde bir dizin oluşuyor onun içine dosyalar gelmiş

*İletişim : +90 539 505 42 80 *

Isystemsec <http://isystemsec.com/>

Abiniz Oğuz <https://www.youtube.com/channel/UCfmbYyxBPXUjtRZT2NF5VEg>