> Message: 2
> Date: Tue, 5 Jan 2016 02:03:41 +0200
> From: Sefa Yıldız <s...@bil.omu.edu.tr>
> Subject: [Linux] Re: Xubuntu Oturum Açma Ekranının Sürekli Gelmesi

  > Sanıyorum probleminiz .Xauthority dosyanızın sahipliğinin değişmesinden
  > kaynaklanıyor.
  > "ls -l ~/.Xauthority"(tırnaklar olmadan) komutu ne dönüyor acaba?
"-rw------- root root" olarak görünüyordu.
Önce sadece okuma izni vermeyi denedim. Açılmadı daha sonra
sahipliğini ve grubunu değiştirdim.
"chown serifmuammer:serifmuammer .Xauthority" komutunu kullandım.
Dosyanın son hali
"-rw-r--r-- serifmuammer serifmuammer" olarak kaldı ama sorun halen
devam ediyor.

> Message: 3
> Date: Tue, 5 Jan 2016 11:41:36 +0200
> From: Doruk Fisek <dfi...@ozguryazilim.com.tr>
> Subject: [Linux] Re: Xubuntu Oturum Açma Ekranının Sürekli Gelmesi

   > Diskiniz dolmuş olabilir mi?
"df -h" komutu ile baktığımda root dizininin bağlı olduğu bölümünün
%17sinin dolu olduğu görünüyordu. Home dizininin yedeğini aldığımda
sadece 6GB dosya vardı. Bölümlendirme yaparken 90 gb alan ayırmıştım.
Dolmamış görünüyor sanırım.

Forumlara bakmaya devam ediyorum, böyle bir şey daha önce de olmuştu o
zaman yeniden kurulum ile düzelmişti, her seferinde yeni kurulum
yerine sorunun kaynaklandığı yeri bulmak daha etkili olabilir. Bunun
için çözüm önerilerini tek tek deniyorum.

Teşekkür ederim,
İyi çalışmalar.

--
Şerif Muammer Sak