Merhaba Arkadaşlar,

Şu anda LPI sınavları üzerine çalışıyorum.Bugün LPIC-2 1.sınavını verdim.
​Ancak LPI sınavlarını sektörde bile fazla bilen yok.Hatta Sınava girdiğim
yetkili merkezlerindeki görevliler bile sınav hakkında bana
soruyor. Genelde redhat sınavları daha fazla önemseniyor. ​LPI'dan sonra
redhat serfitikasyonu üzerinden devam etmek istiyorum ancak tam olarak
serfitikasyonun yolunu anlamadım.

Yani tam olarak nereden başlayacağım? Administrator I,II,III? ve
sınavlardan önce kurslarını tamamlamak gerekiyor mu? Nereden başlayacağımı
ölçen bir sınava mı girmem gerekiyor?

Cevaplarınız için teşekkürler,

*Abdurrahim Çetin*☎ Tel: (555) 557-9507