Selamlar,
2 sorum olacak, her iki çözümüde open source olarak arıyorum.

1     Elimde çeşitli txt,cvs,xls dosyalar var içerikler belli aralıkta
değişiyor. Ben bunları hem ftp, hemde http link olarak bir kaç kişiye
yolluyorum onlar indiriyor.
Şimdi ben bu dosyaları belirli süreli link (http-link benzersiz ID)
olarak paylaşmak....
Hatta bunun bir adım ilersi, aynı dosyaları A kişisine 3 ay süre ile, B
kişisine 1 yıl süre ile kullandırma-kiralamak istersem hazır dağıtımlar
var mıdır?

2     Aynı mantık ile Mail imzalarını komple yada kısmen html tabanlı
yönetmek değiştirmek vs. olabilir mi?
Mesela süreli-takvimli bir link vss olur burada kişinin adı soyadı bölüm
branş. iletişim bilgileri vsss TEXT olarak yazar birde loga resim vsss
Bu şekil bilindik imzayı harici bir siteden her kişiye ayrı ayrı
verebilirmiyiz? Gerekiyorsa yarın bir gün o kişiye ait imza merkezden
editlenebilir, yada reklam eklebilir vs...
Banner yönetim  yada digital signage gibi....

Teşekkürler.