15.12.2017 09:08 tarihinde Yılmaz Bilgili yazdı:

> https://www.microsoft.com/tr-tr/software-download/windows10ISO

Merhabalar,

Bu aklıma gelmedi değil. Ancak bir ara bölgelere göre DVD çıkarttığını
hatırlıyorum bu muhteremlerin! Uzun zaman önce lisans eksikleri için DVD
aldığımızda üzerinde "Sadece ortadoğu içindir" falan gibi bir ibareye
rastlamıştım. :( O yüzden Türkiye'den alınmış bir kaynak kullanmak istedim.

Neyse, ImgBurn yapıyormuş.

https://timothy-quinn.com/how-to-convert-a-bootable-usb-to-an-iso-file

Gerçi win'e muhtaç kalmam ayrıca utanç verdi ama yapacak bir şey yok! :(

--
Kolay gelsin,
Mucip:)