Merhabalar,

Sırf date alanına açılır pencere ile tarih seçiliyor diye Firefox 57
kurmak istedim. Aşağıdaki yönergeyi izledim.

https://linuxconfig.org/how-to-install-latest-firefox-browser-on-debian-9-stretch-linux

Kuruldu. Güzel de ingilizce olarak tarih görünüyor. Zaman girişinde de
AM/PM görünüyor. Sanırım daha Türkçe olanı çıkmamış?! Ya da ben göremedim?!

Locale kısmını nasıl Türkçe yapabilirim? Biraz kurcaladığımda faklı
tarih seçiciler de var ama hazırda bu varken jquery veya başka bir şey
ile uğraşmak istemedim. Olmazsa elbette ona da yönleneceğim... :(

http://afarkas.github.io/webshim/demos/index.html

--
Kolay gelsin,
Mucip:)