Merhaba,
Operayı kullanmıyorum ona yorum yapamayacağım ama son dönemde VPN
kullanımını zora sokan Çin, Kore ve İran benzeri bir yöntem kullanmaya
başladı BTK ve ilgili kurumlar. DPI devrede gibi gözüküyor. Tor, Proton
VPN, Tor browser bundle standart olarak çalışmıyor. Tor browser bundle
ancak Çin için tanımlanmış ayarlar ile bağlanabiliyor.
İyi çalışmalar.