Merhaba,

Yaklaşık iki sene önce yaşanan olaylar sonrasında, Doruk Fişek başta olmak
üzere bazı LKD üyelerinin beni mevcut işimden attırmaya / görüştüğüm firmalarla
iletişime geçip işi alamama yönelik yapmış oldukları eylemler neticesinde
ülkeden ayrılma noktasına geldim.

Bu geçen sürede anti depresan kullanmaya mahkum olduğum gibi, ailemdeki diğer
üç birey de stres kaynaklı farklı zaman dilimlerinde hastanelik oldular, Olayın
bütününe baktığımızda, %100 suçlu olsam bile; ne ben, ne de ailem bu
yapılanları hak etmedik. Doruk Fişek ve diğer şahısların bu olaylar neticesinde
işlemiş olduğu suçların yasal karşılıkları şu şekilde:

Haberleşmenin gizliliğini ihlal (TCK 132)
Başkalarıyla birebir aramda geçen yazışmalar ve Octosec Telegram grubunda
(Ekran görüntüleri Mert Can Alıcı'dan temin edildi) yazmış olduklarım, ekran
görüntüleri alınmak suretiyle benim hiçbir şekilde bilgim dahilimde ve müsaadem
olmadan iki farklı blog adresinde ifşa edildi. Böyle bir durumda gerekirse
konunun yargıya intikal etmesi gerekiyordu.

İftira (TCK 267)
Hazal Kaya isimli şahsın telefon numarasını Facebook escort sayfalarında
paylaştığım iddia edildi. Bunu iddia edenin yakın arkadaşlarından birisi (Bir
başka LKD üyesi), çoluk çocuğu olmasına rağmen sektörden tartıştığı bir kişinin
eşinin telefon numarasını porno sitelerinde paylaştı, bu ayrı bir konu ve
mahkemeye gitti mesela. Ayrıca mail başlığında adı geçen bu kişilere absürt
içerikli kargo(lar) gönderdiğime dair bir dedikodu yayıldığını sonradan
öğrendim. Ne herhangi birisinin telefon numarasını herhangi bir ortamda
yayınladım, ne de herhangi birisine kargo yolladım. Birinci iftiranın delilsel
bir karşılığı olmadığı gibi, eğer ki birisine kargo gönderdiysem, çok basit bir
şekilde yakalanırdım ve hakkımda gerekli işlemler yapılırdı. Bu iftirayı ortaya
çıkaran(lar), sanıyorum hayatlarında hiç kargo şubesine uğramadılar. Son iftira
aslında Yaşar Celep ve onu gaza getiren kişilerden çıkma; yaz kampında birden
çok katılımcıyı rahatsız ettiğim söylendi polise verilmiş ve sonradan geri
çekilmiş olan ifadede. İki sene katılımcı, bir sene de eğitmen olarak yaz
kampında yer aldım. Bu üç sene içerisinde tek bir öğrenciye rahatsızlık
verdiysem ve o kişi(ler) bu maili okuyorsa lütfen kanıtlarıyla birlikte bu
maile yazsınlar, ben de ilk fırsatta gidip kendimi polise ihbar edeceğim, bu
konuda şeffafım.

Telefon konuşmalarının kaydedilmesi (TCK 139)
Mailin sonunda göreceğiniz son ekran görüntüsünde, Yaşar Celep isimli fırıldak
tarafından söylenen, sonrasında geri vites yapılan konu.

İtibar zedeleme, karalama (MK 24)
Doruk Fişek ve Yaşar Celep'in yarısı yalan ifadelerle şahsıma karşı doğrudan
işledikleri suç.

Hakaret/Küfür (TCK 125)
Bana karşı kullandıkları tek kozları buydu, hiçbir sebep yokken insanlara
küfreden bir psikopatım zira. Konuyla hiç alakası olmamasına rağmen yırtık
dondan fırlar gibi ortaya çıkıp bana ve abime telefonda ağır küfür, hakaretler
edildi bu süreçte. Engür Pişirici isimli şahsın Twitter hesabında dolaylı
olarak ettiği küfür ve hakaretler de oldu, sildi mi bilmiyorum ama umrumda
değil zaten, kuru bok duvara yapışmaz derler büyüklerimiz.

Her ne kadar iki tarafı da tanıyan - tanımayan kişilerden benim tarafımda
olduğunu belirten, destekleyen, hiç tanışmamış olmamıza rağmen bu
ahlaksızlıklara karşı yanımda olduğunu söyleyen otuzdan fazla insan olsa da,
karşı tarafın ne derece alçalabileceğini, bir insanın ekmeğiyle zevk olsun diye
oynayabileceklerini gördükleri için, sessiz bir şekilde yanımda olmayı tercih
ettiler ki ironiktir, gelen destek maillerinin yarısı kadın katılımcılardan
oluşuyor, hepsini saklıyorum. Üzerime yapıştırmaya çalıştırdıkları "tacizci"
etiketinin hakkını babalar gibi veren bu şeref yoksunlarının ne olduklarını
zaten gören gördü ama nasıl ki benim meslek hayatımla oynadılar, er ya da geç
karşılığını kat be kat görecekler.

Hazal Kaya'ya karşı duygudan bağımsız (konuşmalar gayet açık görünüyor)
yardımcı olmaya çalıştıktan sonra iletişim kurmayı bilmeyen bir insan olduğunu
gördüğüm için, herhangi bir etkinlikte kendi sınıfıma almayacağımı açıkça
belirttim. Bu kararımın da halen arkasındayım. Kampa aldırmama gibi bir yetkim
tabi ki yoktu, lakin sonrasında suçlu olmamama rağmen vicdan azabı duyduğum
için Doruk Fişek'e kampa gelmeyeceğimi belirtip, ömrümde görmediğim Hazal
Kaya'ya da kampa katılması için referans olduğumu söyledim, yalansa Doruk Fişek
yalanlayabilir bunu, ben de böyle bir çeşit iyi niyetli enayiyim.

2017 kampında yaşanmış olan iki taciz olayı var, önce açıklama yapılacağı
söylendi, biraz zaman geçince konu tamamen kapandı. Geçmiş kamplarda yaşanmış
olan taciz konularına değinmeyeceğim bile. Yaşını başını almış, "hocam"
dediğiniz tiplerin kendilerinden 20-25 yaş küçük katılımcılara sarkmasını,
misafirhanede yatıp başka bir katılımcıya yakalanmalarını mideniz alıyorsa
problem yok. Yine bu kampta tanıştığım ve aramı bozduğunuz Güray Yıldırım, bu
taciz olayları başta olmak üzere bazı eğitmenlerin disiplinsiz davranışları
nedeniyle kamp eğitmenliğini bıraktı. Güray'la kamp haricinde hemen hemen aynı
sayıda eğitim vermiş, sunum yapmışızdır, kendisiyle muhabbeti olan gidip
sorabilir olayların doğruluğunu. O sadece kampa gelmeyeceğini belirten bir yazı
yazdı, konularla alakalı açıklama yapmadı ama ben lafımı esirgemem, babamdan
geçmiş, huyumuz kurusun.

Belirtmek istediğim bir konu daha var, Doruk Fişek'in yayınladığı yazıda Yaşar
Celep'in aile bireylerine yasadışı yollardan ulaştığımı söylüyor. Olayların en
azından bir kısmının tatlıya bağlanması, benim iki tarafın da abilerine ulaşıp
konuşmamla oldu zaten. Bunlara kalsa hiç aile bireyleri işe karışmamalıydı,
kendileri ikisini de gaza getirip yalan yanlış bilgilerle yargıya
yönlendireceklerdi. Elimden geldiğince yapıcı olmaya çalıştım, Doruk Fişek ve
Engür Pişirici'ye attığım mailler halen duruyor, ben kavga etmek yerine yüz
yüze görüşmeyi teklif edip en azından ettiğim hakaret ve küfürler için özür
dilemeyi planlıyordum. Hiçbir zaman karşı taraftan bana uzlaşmacı bir el
uzatılmadı. Yaşar Celep isimli şizofrenin de bu noktadaki payı oldukça büyük,
kendisinin daha önce LKD grubuna atmış olduğu mailde bunu kendisi de onayladı
zaten. Bir kere rica edersiniz, ikinci kere söylersiniz, lakin işi yokuşa sürüp
sabır sınırlarını aştığınızda küfür de yersiniz, dayak da.

Her şeyden önce, "Sana Türkiye'de ekmek yedirmeyeceğiz" diyerek tehdit eden bir
grup bunlar. Yurt dışında iyi bir ünvan, güzel olanaklarla iş bulmama vesile
oldular, o yüzden teşekkür etmeden de geçemiyorum aslında.

Son bayramda her ne yaşanmış olursa olsun sineye çekip bu insanlardan özür
dilemeyi düşündüm ama anında aklıma bu ahlaksızlar yüzünden annemin, babamın,
abimin çektikleri stres, yaşadıkları sağlık problemleri geldi, yapamadım.

Eğer biraz olsun haysiyet sahibiyseniz; bana atmış olduğunuz iftiraları,
suçlamaları bu denli süsleyip insanların gözüne sokmuşken, son kampta yaşanan
olayları da açıklarsınız katılımcılara. Çoluk çocuğu, IQ'su ayakkabı numarasını
geçmeyen sözde feminist dostlarınızı  gaza getirip tavır aldırtmak kolay, biraz
da siz dahil olsanız keşke mevzulara, katılımcılar şöyle bir öğrense aranızdaki
sapıklarla ilgili gerçekleri.

Mail grubunun asıl amacı dışında atmış olduğum bu mail için özür diliyorum ama
zamanında "Deniz blog yazısını kaldırsın, biz de sileceğiz." diye söz verip o
sözü dahi tutmamış bu tiplere karşı elimden geldiğince insanları
bilgilendireceğim doğruları görmeleri adına.

Bana daha önce "Bu sene kamp berbattı" temalı mail atmış olan ve artık gitmeyi
istemeyen arkadaşlar bana ulaşırlarsa, yaklaşık 20 kişilik bir sınıf oluşturup
aynı konu başlıkları olacak şekilde bir Linux eğitimini ben kendilerine
ücretsiz vereceğim, bu da sözüm olsun.

Şunu da söylemem gerekiyor, kesinlikle kampa gelen tüm eğitmenleri
genellemiyorum, böyle bir şeye zaten hakkım yok. Aralarında az da olsa
kalitesini kaybetmemiş, "Mac kullanan siktirsin gitsin" milliyetçiliği yapmak
yerine sadece işine odaklanan, oraya kız peşinde koşmaya, geyik muhabbeti
yapmaya değil de gerçekten eğitim verme aşkıyla gelen arkadaşlarım, büyüklerim
var. Yazdıklarım için kendilerini tenzih ederim.

Son olarak sizleri Yaşar Celep isimli öglenanın nasıl bir fırıldak olduğunu,
sadece bir kere kampa gittikten sonra yaşadığı 180 derecelik değişimi gösteren
ekran görüntüleriyle başbaşa bırakıyorum. Düne kadar her sorduğun soruyu
elinden geldiğince cevaplamış kişiden gelen mesajı görmezden gelip, iki dakika
sonra sosyal medyadan kadın katılımcıya yavşayan, karakter bozukluğu olan bir
çocuksun sadece, seni gaza getiren manevi babaların gibi sen de bir hiçsin.
Henüz haberin yok ama bazı eğitmenler bile dalga geçiyor seninle, bu kadar
rezillikten sonra utanmadan halen insan arasına çıkabiliyorsunuz kız
kardeşinle, bu da ayrı bir yetenek tabi.
goo.gl/AnN1kVhttp://goo.gl/AnN1kV

Copy short URL

Vermiş olduğum rahatsızlıktan ötürü tekrar özür diliyorum. Yarın aydınlık bir
Türkiye'de uyanmak dileğiyle, iyi geceler.

---
Deniz Parlak | System & DevOps Engineer
LFCS - OCA - RHCSA - RHCE
Gsm : +90 534 461 45 53