Merhaba,
Tabletler arm işlemci kullandıgi icin linux tablet için yeniden kod
duzenlemesi ve derleme yapmaniz gerekir buyuk ihtimalle.

Bu islemden de kaciniyor ve maddi bir sorununuz yoksa intel işlemci
kullanan tabletlere yonelmeniz gerekebilir, daha pahali cihazlar. Tabletten
beklediginiz islem gucude onemli bu arada tabiki.