mesela firewall logu , ve windows loglarını göndericem windows loglarını snare
agent ile yollaya biliirm firewall logunuda syslog ile basabilirim . aynı
networkte olduğu için şuan onları yaptım ama elk da hiç bir hareket yok sanırım
index patern ayarlama yada plugin gibi bişey kurmam lazım . çözemedim.