Merhabalar,

Linux(redhat) sunucu üzerinden shell ya da python script ile uzaktaki bir
oracle sunucusu üzerinde query çalıştırmam gerekiyor.
Oracle sunucusuna ssh ve sqlplus yok. Konuyla alakalı öneri veya fikri olan
var mı?

cx_Oracle diye bir method gördüm ama sağlıklı bir şekilde yapamadım.

Ayrıca shell script içerisinde java kodu çalıştırabiliyor muyum ? java
kodunu derlemem şart mı?

Teşekkürler

İyi çalışmalar

Saygılarımla / Regards