Merhaba,
Firefox ile herhangi bir https sunucusuna (banka, mail, bbc.com v.b.)
erişmek istediğimde 'bağlantınız güvenli değil - web sitesinin sahibi
siteyi hatalı yapılandırmış, bilgilerimizin çalınmasını önlemek için
Firefox bu web sitesine bağlanmadı' uyarısı alıyorum.

Ayrıntıya bakınca sertifika verilen kurum BBC olarak doğru, ancak sertifika
veren kurum 'sslfrwrd.xxx.local' SKOPR gibi bir bilgi çıkıyor. İlgili
sunucu için yerel bir yıllık bir sertifika düzenlenmiş ve bu sertifika
uyumsuzluğu uyarısını alıyorum.

İlginç olan aynı yere aynı cihazdan Chrome ile bağlanmak istediğimde hiç
sorun çıkarmadan normal bağlantı kuruluyor.
Bunun açıklaması man-in-the-middle olabilir mi? Https protokolü bu yolla
izlenebilir mi?
Yanıtlar için teşekkürler.

PS: Güvenlik listesine göndermiştim ama sanırım orada kimse yok, cross post
için kusura bakmayın.