Merhaba,
Ben  Gizem , HP diz üstü bilgisayarımda Windows 7 Home işletim sistemini
kullanıyorum. Linux işletim sistemine geçeceğim, forum sayfalarında yapılan
yorumları okudum sanırım Linux'un farklı sürümleri var, hangisini
seçeceğime emin olamadım, ve Linux'a geçeceğim zaman bilgisayardaki
dosyalara herhangi bir şey olur mu? Bu konuda biraz cahilimde. Yardımcı
olursanız çok sevinirim.
İyi günler.