Gayet kolaymış, hallettim teşekkürler.

Merak edenler için;

Linux Mint Mate desktop'ta sytem tray'deki network manager'dan "Edit
Connections"a tıklayın.
Gelen pencerede "+"ya tıklayıp "Hardware" başlığı altından "WiFi" seçin ve
"Create"e tıklayın.
Yeni pencerede:
- General Sekmesinde: "auto connect this network when available" seçili
olmalı
- Wifi Sekmesinde

   - SSID alanına oluşturacağınız HotSpot'un adını girin
   - Mode'u HotSpot yapın
   - Device kısmından ikincil Wifi adaptörünü seçin

- Wifi Security sekmesinde:

   - Security kısmından güvenlik seviyesini belirleyin (Tercihen WPA & WPA2
   Personal)
   - Password kısmına wifi parolası girin.

 - IPV4 Sekmesinde "Method" kısmı "Shared to other computers" olmalı

Pencerenin en üstündeki "Connection Name"i de isterseniz değiştirip daha
belirgin bir bağlantı adı verebilirsiniz.

"Save" tuşuna tıkladığınızda otomatik olarak HotSpot alanınız
oluşturulacaktır.
Başka bir cihaz ile bu bağlantıyı kullanabilirsiniz.

Saygılarımla,
Sencer HAMARAT