Bu sorunun cevabı birçok değişkene bağlı, ne yapmak istediğinize göre değişir.
Genel itibariyle web servislerini dockerize edip orkestrasyonunu
sağlayabilirsiniz ama mevcut ortamın konseptini iyi bilmiyorsanız, yazılım
tarafını siz geliştirmediyseniz, tek başınıza prod ortamında böyle bir geçiş
düşünmek ütopik olur. Yok 'ben ev kullanıcısıyım, deneme yanılma ile kendi
uygulamalarımı Docker ortamında koşturmak istiyorum' diyorsanız muhakkak
faydasını görürsünüz ama ben başta da söylediğim gibi, 'her mevcut ortam
konteyner teknolojisine aktarılmalıdır' diye bir düşünce yanlış olur, çok fazla
değişken var.

---
Deniz Parlak | System & DevOps Engineer
LFCS - OCA - RHCSA - RHCE