Merhaba,

sed -e 's/.\{1\}/& /g' -e 'G'

veya

sed -e 's/\(.\)/\1 /g' -e 'G'

veya

sed -e 's/\(.\)/\1 /g;s/ $//' -e 'G'

Bir de şöyle ufak bir script hazırladım, belki ileride farklı dosyalar için de
gerekirse direkt okutursunuz.

#!/bin/bash

while IFS= read -r line; do

z=${#line}
x=1
while [ "$x" -lt "$z" ]
do
    echo -e -n "$(expr substr "$line" $x 1) "

done
echo -e "$(expr substr "$line\r\n" $x 1)"

done < dosya_adi

---
Deniz Parlak | DevOps & Cloud Platform Engineer | Volkswagen Group
CKA - CKAD - DCA - RHCE

Sent with ProtonMail Secure Email.